.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه اعتماد 4 شنبه


? مخالفت با حضور هاشمي در تلويزيون؛ سايت خبري فردا گزارش داد صدا و سيما با حضور اکبر هاشمي رفسنجاني در تلويزيون مخالفت کرده است. اين سايت نوشت؛ با وجود آنکه انتظار مي رفت صدا و سيما به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام دهه فجر و با توجه به انتقادات صورت گرفته از خط مشي آن اصلاحاتي در مشي سياسي- اجتماعي خود داشته باشد و به سمت اتحاد و نزديکي جريان هاي سياسي پيش برود، عملاً در مسيري گام نهاد که اختلافات را بيش از پيش کرد و اسباب نارضايتي نه تنها اصلاح طلبان که برخي چهره هاي معتدل و ميانه رو اصولگرا را نيز فراهم آورد. ويژه برنامه هاي مناسبتي صدا و سيما به خصوص برنامه هاي «ديروز، امروز، فردا» و «سياست ايراني» که وعده برنامه هايي چالشي را به مخاطبان داده بودند، هيچ کدام در حد انتظار ظاهر نشده و انتقاداتي را به همراه داشته است. در حالي که از قرار معلوم با محسن رضايي و حتي هاشمي رفسنجاني هم براي حضور در صدا و سيما گفت وگو شده و آنها نيز براي شرکت در چنين برنامه هايي اعلام آمادگي کرده بودند، در برنامه مذکور نيامدند. رضايي به شرطي دعوت سيما را پذيرفته که يا به تنهايي در برنامه حاضر شود يا اينکه طرف مقابلش فردي شناخته شده باشد که بتوان بحثي جدي با او در ميان گذاشت. اما مسوولان صدا و سيما با حضور چهره هاي ميانه رو اصلاح طلب براي نشستن روبه روي محسن رضايي مخالفت کرده اند و اجازه حضور او به عنوان تک ميهمان را هم نداده اند. اين مسوولان همچنين با حضور هاشمي رفسنجاني در تلويزيون حتي در يک شبکه کم بيننده مثل شبکه چهارم هم مخالفت کرده اند.

? بدرالسادات مفيدي با خانواده اش ديدار کرد؛ بدرالسادات مفيدي روزنامه نگار و دبير انجمن صنفي روزنامه نگاران روز گذشته براي دومين بار از زمان بازداشت توانست با خانواده خود ديدار کند. از سوي ديگر وي هنوز نتوانسته با وکيل خود ديدار کند. در همين حال مسعود آقايي همسر بدرالسادات مفيدي نيز که همراه همسرش از هفتم دي ماه در بازداشت به سر مي برد تاکنون ديداري با خانواده خود نداشته و تنها دو هفته پيش تماس کوتاهي با خانواده خود داشته است.

? برخورد نيروي انتظامي با حدادعادل؛ خودروي حدادعادل اشتباهي از سوي ماموران انتظامي در استان فارس با دستور ايست و شليک گلوله هوايي متوقف شد. به گزارش فردا در ايام تعطيلات اخير ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، خودرو حامل حدادعادل را که در مسير جهرم- شيراز در حال تردد بود با قاچاقچيان مواد مخدر اشتباه گرفتند و به علت عدم توجه راننده به ايست با شليک گلوله هوايي آن را متوقف کردند. ماموران پس از توقف خودروي پرشيا متوجه اشتباه خود شده و عذرخواهي کردند.

? دو بازداشت؛ باخبر شديم هادي حکيم شفايي استاد زبان انگليسي دانشگاه آزاد واحد بجنورد ساعت 5/9 شب روز 22 بهمن در منزل خود بازداشت شد. وي پيش از اين يک بار بازداشت شده و مورد بازجويي قرار گرفته بود. با وجود گذشت چندين روز از بازداشت وي خانواده اش همچنان در بي خبري به سر مي برند. همچنين «علي قادر» عضو کانون دفاع از حقوق کودکان نيز به تازگي بازداشت شده است.

? يک نامه به احمدي نژاد؛ مادران شين بوئًر، سارا شورد و جاش فتال روز دوشنبه در نامه يي خطاب به «محمود احمدي نژاد» اعلام کردند بيش از يک ماه پيش تقاضاي ويزاي ايران را کرده اند. آنها خواهان تسريع روند صدور ويزا شدند تا بتوانند با رئيس جمهوري اسلامي ايران ملاقات کنند. به گزارش خبرگزاري ها در اين نامه آمده است شين، سارا و جاش به مدت 200 روز است که زنداني هستند و طي اين مدت با خانواده خود تماسي نداشته اند. مادران اين سه امريکايي مي گويند بيش از سه ماه است که هيچ گونه اطلاعي در مورد وضعيت جسمي يا روحي فرزندان مان نداريم.

? ادامه بازداشت در انفرادي؛ خانواده علي حکمت از بازداشت شدگان پس از انتخابات از بلاتکليفي وي ابراز نگراني کردند. به گفته خانواده حکمت، وضعيت وي هنوز نامشخص است و کماکان در انفرادي به سر مي برد.

? توضيح يک خبر؛ در پي انتشار خبري در ستون پيدا و پنهان مبني بر ديدار فرزندان شهيدان مطهري و مفتح با رئيس قوه قضائيه، محمدمهدي مفتح توضيحاتي را به شرح زير ارسال کرده است؛ «نظر به انتشار خبري با عنوان «وعده صادق لاريجاني به فرزندان شهيدان نظام» در صفحه 12 روز سه شنبه مورخ 27/11/88 مبني بر حضور اينجانب محمدمهدي مفتح و برخي ديگر از فرزندان شهيدان نظام در جلسه با حضور رئيس قوه قضائيه به منظور آزادي برخي فعالان سياسي، ضمن تکذيب خبر حضور خود اظهار مي دارد اينجانب در هيچ جلسه يي با اين موضوع شرکت نداشته ام و در روز چهارشنبه مورخ 21/11/88 جهت سرکشي به حوزه انتخابيه ام در شهرستان رزن حضور داشته ام.» لازم به يادآوري است روزنامه اعتماد اين خبر را به نقل از فرزند يکي از شهداي انقلاب به چاپ رسانده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.